Meniu
Cosul dvs

Suspensii 4x4

Masinile 4x4 sunt supuse deseori la solicitari speciale, care afecteaza atat stabilitatea si manevrabilitatea cat si determina uzuri premature la elementele mecanice. Suspensiile dedicate 4x4 sunt create sa rezolve aceste probleme cat si sa asigure inaltarea masinii.www.trolii-auto.ro
comercializeaza  10 ani.
In cazul suspensiilor este foarte importanta consilierea pentru alegerea variantei optime de suspensie in functie de masina, de incarcarea suplimentara actuala sau viitoare si de felul de utilizare a masinii: offroad recreational, utilitara, pentru expeditii, concursuri off-road, tractari, etc. 


Model: Arcuri fata/spate 2 inch lift(50mm) Suzuki vitara
Kitul contine 4 arcuri (doua arcuri spate si doua arcuri fata )Culoare galben   Arcuri fata/spate 2 inch lift(50mm) Suzuki vitara..
1,200 Lei
Ex Tax:1,200 Lei
Model: Arcuri Toyota LC 77 fata spate 3 inch
Arcuri Toyota LC 77 fata spate 3 inch Kitul contine 4 arcuri doua fata si doua spate Culoare albastru ..
1,200 Lei
Ex Tax:1,200 Lei
Model: NPY60-PR
Bara ajustabila panhard Nissan Y60/Y61Motorizare 2.8 Kit contine cele doua bari ajustabile fata spate  Kitul se vinde numai la set de doua bucati ..
1,250 Lei
Ex Tax:1,250 Lei
Model: UNI-BPF12
Bara de stabilizare antiruliu spate Ford Ranger T6 T7 2012-2018Kitul este ca in imagini Acest kit ajuta la stabilizarea masini dupa ce se pune kitul de inaltare Video cu titlu de prezentare ..
1,000 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Model: UNI-BPN08
Bara de stabilizare  spate Nissan Navara D40 2005-2014 Kitul este ca in imagini Acest kit ajuta la stabilizarea masini dupa ce se pune kitul de inaltare Video cu titlu de prezentare ..
1,000 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Model: UNI-BPV05
Bara de stabilizare antiruliu spate Toyota Hilux Vigo 05-14Kitul este ca in imagini Acest kit ajuta la stabilizarea masini dupa ce se pune kitul de inaltare Video cu titlu de predentare ..
1,000 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Model: CA-MT06
Brat superior de corectie directie  Upper Control Arm 2"Lift  Mitsubishi Triton 2006+Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniereNote:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.Aplicații:- 2005 - 2014 Mitsubishi Triton L200 [ML / MN]- 2015 - Prezent Mitsubishi Triton L200 [MQ / MR] *** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kg..
1,500 Lei
Ex Tax:1,500 Lei
Model: Brat superior Mazda B50
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift  Mazda BT50Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniereNote:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgAcest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu arti..
1,500 Lei
Ex Tax:1,500 Lei
Model: Brat superior Ford Everest
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Ford Everest Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniereNote:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgVideo cu titlu de prezentare  ...
1,500 Lei
Ex Tax:1,500 Lei
Model: CA-RG
Brat superior de corectie directie Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Ford Ranger T6 T7 T8Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniereNote:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.Aplicații:Modelul anuluiFORD RANGER T6 2012-2014FORD RANGER T7 2015-2017FORD RANGER T8 2018 BI-TURBO XLT WILDTRAKContinutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kg..
1,500 Lei
Ex Tax:1,500 Lei
Model: Brat superior Mitsubishi Triton 2015+
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Mitsubishi Triton 2015+Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniereNote:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgMarca Option tara de origine Australia Video cu titlu de prezentare..
1,500 Lei
Ex Tax:1,500 Lei
Model: Brat superior Toyota Fortuner
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Toyota Fortuner Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniere-Marca Option tara de provenienta Australia Note:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgVideo cu titlu de prezentare  ...
1,500 Lei
Ex Tax:1,500 Lei
Showing 1 to 12 of 51 (5 Pages)