Meniu
Cosul dvs

Special Offers

 Snorkel Suzuki Sierra/Samurai/Gypsy
-11 % Indisponibil
Model: UNI-SS810
Snorkel Suzuki Sierra/Samurai/Gypsy ani 1984-2004Material:LLDPESUZUKI SAMURAI, GYPSY;În ani: 1984-1997 G13A, 1.3LComplet cu șablonGata pentru instalare imediată ,Material LLDPE de înaltă calitate Rezistență ridicată la deteriorareVideo cu titlu de prezentare   ..
400 Lei 450 Lei
Ex Tax:400 Lei
Arcuri Toyota LC 77 fata spate 3 inch
-17 % Indisponibil
Model: Arcuri Toyota LC 77 fata spate 3 inch
Arcuri Toyota LC 77 fata spate 3 inch Kitul contine 4 arcuri doua fata si doua spate Culoare albastru ..
1,000 Lei 1,200 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Bara spate  off-road Nissan Patrol y60 cu suport de roata de rezerva si canistra
-11 % Indisponibil
Model: UNI-Y60-RB
Bara spate  off-road Nissan Patrol y60 cu suport de roata de rezerva si canistra Material otelGrosime material 4 mmCuloare negru Kitul contine 1 bara spate Nissan Patrol y60 1 suport roata de rezerva 1 suport canistra2 semnalizari ..
2,500 Lei 2,800 Lei
Ex Tax:2,500 Lei
Brat superior de corectie directie  Upper Control Arm 2"Lift  Mitsubishi Triton 2006+
-33 % Indisponibil
Model: CA-MT06
Brat superior de corectie directie  Upper Control Arm 2"Lift  Mitsubishi Triton 2006+Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniereNote:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.Aplicații:- 2005 - 2014 Mitsubishi Triton L200 [ML / MN]- 2015 - Prezent Mitsubishi Triton L200 [MQ / MR] *** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kg..
1,000 Lei 1,500 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift  Mazda BT50
-33 % La comanda
Model: Brat superior Mazda B50
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift  Mazda BT50Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniereNote:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgAcest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu arti..
1,000 Lei 1,500 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Ford Everest
-33 % Indisponibil
Model: Brat superior Ford Everest
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Ford Everest Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniereNote:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgVideo cu titlu de prezentare  ...
1,000 Lei 1,500 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Ford Ranger T6 T7 T8
-33 % Indisponibil
Model: CA-RG
Brat superior de corectie directie Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Ford Ranger T6 T7 T8Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniereNote:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.Aplicații:Modelul anuluiFORD RANGER T6 2012-2014FORD RANGER T7 2015-2017FORD RANGER T8 2018 BI-TURBO XLT WILDTRAKContinutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kg..
1,000 Lei 1,500 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Mitsubishi Triton 2015+
-33 % Indisponibil
Model: Brat superior Mitsubishi Triton 2015+
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Mitsubishi Triton 2015+Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniereNote:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgMarca Option tara de origine Australia Video cu titlu de prezentare..
1,000 Lei 1,500 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Toyota Fortuner
-33 % Indisponibil
Model: Brat superior Toyota Fortuner
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Toyota Fortuner Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniere-Marca Option tara de provenienta Australia Note:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgVideo cu titlu de prezentare  ...
1,000 Lei 1,500 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Toyota Hilux 2005+
-33 % Indisponibil
Model: CA-HVB
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"LiftToyota Hilux 2005+Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniere-Marca Option tara de origine Australia Note:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgVideo cu titlu de prezentare ..
1,000 Lei 1,500 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Toyota Hilux Revo 2015+Prezent
-33 % Indisponibil
Model: Brat hilux revo 2015+
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Toyota Hilux Revo 2015+Prezent Când vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniere-Marca Option -Tara de provenienta Australia Note:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgVideo cu titlu de prezentare ..
1,000 Lei 1,500 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Toyota Land Cruiser Fj
-33 % Indisponibil
Model: Brat superiorToyota Land Cruiser Fj
Brat superior de corectie directie Upper Control Arm 2"Lift Toyota Land Cruiser FjCând vine timpul să ridicați sau să modificați un vehicul IFS, primul semn de probleme este de obicei alinierea și manipularea suspensiei față. În timp ce reglajele minore se pot face de obicei cu șuruburile inferioare inferioare, ridicatoarele mai mari vor avea nevoie de mult mai mult!O altă problemă pe care o găsesc mulți este că, odată ce este montat un șoc de deplasare mai lung sau un pachet de arcuri care permite o deplasare sporită, brațele de control superioare pot contacta șasiul sau arcul în sine. Un unghi mai abrupt pe brațul de control superior deplasează articulația de direcție în interior și crește unghiularitatea articulațiilor cu bilă, uneori maximizând mișcarea acestora.Cu o înălțime ridicată a suspensiei, articulația sferică superioară a unei terțe părți este forțată să funcționeze la un unghi extrem și este posibil ca anvelopele mai late să nu degajeze brațele de control superioare din fabrică. O articulație cu bile terță parte suprasolicitată are, de asemenea, potențialul de a se separa sau de a se rupe, ducând la eșecuri catastrofale ale suspensiei, direcției și osiei CV. Soluția preferată este înlocuirea brațului din fabrică cu un braț nou proiectat, care permite o distanță mai mare pentru bobinele secundare mai groase sau mai grele necesare în general pentru ridicarea vehiculului.Acest braț de control superior, prevăzut cu articulație sferică și bucșe de înaltă calitate, acest braț este proiectat pentru a corecta unghiurile de aliniere, menținând în același timp calitatea de rulare din fabrică. Modelele din oțel turnat oferă rezistența și durabilitatea necesare pentru cele mai exigente medii.Caracteristici :- Material: Oțel- Vine cu articulație sferică- Proiectare pentru a corecta unghiurile de aliniere-Marca Option tara de origine Australia Note:- Se recomandă instalarea profesională- Se potrivește numai pentru modelul de vehicul 4WD și LIFT UP 2 "- Atunci când instalați aceste brațe de control, vă rugăm să ridicați articulația mașinii pentru a face echilibrul brațului de control înainte de a bloca bucșa. Deoarece va prelungi durata de viață a bucșei. Dacă nu ați echilibrat brațul de control înainte de a bloca bucșa, după instalare bucșa se va răsuci și va reduce durata de viață a bucșei.- S-ar putea să fie nevoie să vă schimbați jantele pentru a se potrivi acestui articol.*** Vă rugăm să vă asigurați că se potrivește mașinilor dvs. înainte de cumpărare ***Continutul pachetului :- 1 pereche (stânga și dreapta) brațul de control frontal superiorDimensiunea ambalajului: 44 x 37 x 15 cmGreutatea ambalajului: 9 kgGreutate reală: 8,8 kgVideo cu titlu de prezentare  ...
1,000 Lei 1,500 Lei
Ex Tax:1,000 Lei
Showing 1 to 12 of 110 (10 Pages)